Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Misje w Cyberpunku 2077 będą znacznie bardziej rozbudowane niż w Wiedźminie 3
Zapewne sami deweloperzy CD Projekt RED nie wiedzą jeszcze do końca, kiedy ich najnowszy projekt – futurystyczny Cyberpunk 2077 – trafi na sklepowe półki, ale robią wszystko, by uczynić oczekiwanie na premierę jeszcze bardziej nieznośnym. W niedawnym podcaście na niemieckim portalu GameStar projektant zadań, Philipp Weber, zapowiedział, że misje w najnowszej grze studia będą zdecydowanie bardziej złożone, niż te w poprzednim dziele firmy – Wiedźminie 3.

Jako przykład podano konkretne zadanie, w którym postaci niezależne wymagały od gracza oddania im broni. Deweloperzy musieli więc zaprojektować etap w taki sposób, by dać kilka możliwości wykonania celów osobom, które zdecydowały się na dobrowolną rezygnację z uzbrojenia… ale też umożliwić ciekawą, zróżnicowaną zabawę tym, którzy postanowili nalegać na wejście z całym arsenałem u pasa. W ten sposób całe zadanie musiało być przemyślane ponownie. Twórcy zaznaczają bowiem: w Cyberpunku 2077 nasze wybory w rozmaitych misjach powinny być logiczne i mieć sens w kontekście całej fabuły. Deweloperzy zwracają też uwagę na to, by nie czynić jednego elementu rozgrywki centralnym punktem zbyt wielu etapów, tak jak było w Dzikim Gonie, gdzie praktycznie w każdym zadaniu trzeba było korzystać z wiedźmińskich zmysłów.

Po publikacji podcastu Philipp Weber odniósł się też do artykułu w serwisie GameStar, w którego tytule zasugerowano, że misje będą „trzy do pięciu razy bardziej złożone”. Na forum Reddit deweloper wyjaśnił:

Gwoli wyjaśnienia, jako że wypowiedź została wzięta z niemieckiego podcastu i niektóre rzeczy mogły przepaść w tłumaczeniu: miałem na myśli fakt, że jako projektant zadań muszę teraz rozważyć różne nowe możliwości, które oferujemy (jak np. zdolności Netrunnerów), i jak wykorzystanie ich często daje więcej (w niektórych przypadkach trzy do pięciu) nowych sposobów na wykonanie danej misji lub wyzwań wewnątrz nich. To oczywiście czyni sam proces projektowania bardziej skomplikowanym w pewnych aspektach, ale zabawa jest przy tym przednia.

Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine
Klemens
2019-03-23 21:11:18
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow